دکتر ذوالقدر شهادت مظلومانه جمعی از زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت


کد خبر: 5327
دکتر ذوالقدر شهادت مظلومانه جمعی از زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
دبیر مجمع تشخیص ملحت نظام درپی شهادت جمعی از زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع، متن پیام دکتر ذوالقدر به شرح زیر است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱستَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ ٱلمَلَـئِكَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحزَنُواْ وَأَبشِرُواْ بالجَنَّةِ ٱلَّتِي كُنتُم تُوعَدُونَ

شهادت مظلومانه جمعی از زائران مزار سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت آن بزرگمرد،ملت غیور و وفادار ایران اسلامی را سوگوار و عزادار کرد.

بدون تردید، این جنایت بزرگ، بیانگر آنست که جنایت پیشگان شرور حتی از مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم هم واهمه دارند اما طراحان و آمران و عاملان این فاجعه عظیم باید بدانند که پاسخی سخت در انتظار آنانست و مطمئن باشند که عزم راسخ ملت سرافراز ما در ادامه راه شهیدان، خلل ناپذیر است.

اینجانب سوگمندانه، شهادت این عزیزان را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، قاطبه ملت ایران و بویژه به خانواده های داغدار آنان تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق برای روح بلند این شهیدان،حشر با حضرت سید الشهداء (ع) و برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه غمبار، شفای عاجل طلب می کنم.

محمدباقر ذوالقدر

1402/10/14


گزارش خطا
ارسال نظر