در دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع مورد تاکید قرار گرفت:

ضرورت پیگیری نگاه کلان به مسائل، همزمان با پیشبرد سیاست ها و برنامه های بخشی توسعه


کد خبر: 1789
دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست ها و برنامه های بخشی توسعه مورد تاکید گرفت.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این جلسه ابتدا موضوع تدوین برنامه های کمیسیون زیربنایی و تولیدی در دوره نهم مجمع، جهت تنقیح و بازنگری سیاست های کلی مربوطه با توجه به اولویت ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور هماهنگ سازی این سیاست ها و تعریف راهبردهای توسعه برای هر یک از آنها، با احصای سیاست های کلان زیربنایی برای توسعه کشور و قرار گرفتن سیاست های بخشی و جزئی در ذیل آنها این برنامه ها تنظیم و موضوع در کمیته ای تخصصی پیگیری شود.

همچنین در ادامه موضوع زمانبندی پیشنهادی برای بازنگری دوازده سند سیاست های کلی مرتبط با کمیسیون زیربنایی و تولیدی مطرح شد و جدول وضعیت بررسی هر یک از سیاست ها در دبیرخانه مجمع ارائه گردید.

در این جلسه پیشنهاد دکتر محسن رضایی برای آسیب شناسی و تشکیل کمیته ای در دبیرخانه مجمع جهت روزآمدسازی و بازنگری سند چشم انداز ایران، مورد توافق اعضا قرار گرفت. 

در این جلسه آقایان حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم، دکتر احمدیان، حجت الاسلام و المسلمین انصاری، مهندس باهنر، دکتر محسن رضایی، دکتر سعید جلیلی، دکتر فروزنده، مهندس میرسلیم و حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی حاضر بودند.



گزارش خطا
ارسال نظر