در جلسه فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی صورت گرفت؛

ادامه بررسی بندهای دیگری از بودجه 1402 در هیئت عالی نظارت مجمع


کد خبر: 1878
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر دوشنبه 22 اسفندماه 1401 در جلسه ای فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، بندهایی از بودجه 1402 کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدای این جلسه، دکتر محمدباقر ذوالقدر، با اشاره به اینکه، این جلسه، چهارمین جلسه هیئت عالی نظارت برای بررسی بودجه سال آینده از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی است، افزود: امیدواریم با رویکرد تعاملی مجلس شورای اسلامی، در مورد ابهامات و مغایرت های اعلام شده، اصلاحات لازم صورت بگیرد.


 در جلسه امروز هیئت عالی نظارت به بندهای متعدد تبصره های 8،9،10، 11،16، 18،19و20 بودجه1402 و الحاقیه های آن رسیدگی شد و با رای اعضا، مواردی از آن با سیاستهای کلی «نظام قانونگذاری»، «اصل 44قانون اساسی»، «اقتصاد مقاومتی» و ... مغایر تشخیص داده شد.

در این جلسه علاوه بر اعضای هیئت عالی نظارت، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران، معاونین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دیوان محاسبات، ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس مرکز نظارت و ارزیابی مجمع نیز حضور داشتند.

ادامه بررسی بودجه سال 1402 کشور از حیث مغایرت یا عدم تطبیق با سیاست های کلی نظام، در جلسات فوق العاده هیئت عالی نظارت مجمع در هفته جاری پیگیری می شود.


گزارش خطا
ارسال نظر