رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ موجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار کشور است


کد خبر: 5458
حضور پرشور مردم در انتخابات؛ موجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار کشور است
آیت الله آملی لاریجانی با صدور بیانیه ای از  عموم مردم  با هر گرایش و سلیقه ای دعوت نمود تا باشرکت درانتخابات ریاست جمهوری، اهتمام خودرا به مشارکت در تعیین سرنوشتشان، نشان دهند.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن بیانیه آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
برگزاری انتخابات متعدد در کشور ، تجلی جمهوریت نظام ، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است.
حضور مردم در صحنه  انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان،  نشان ازمیزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی می تواند و البته توانسته کشور ما را در مقابل توطئه های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد وموجب استمرار عزت ، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی گردد.
بعلاوه حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در هر انتخابات ، پشتوانه ای قوی برای منتخبان و خدمتگزاری مطلوبتر   آنان در اداره  کشور می شود و مقام خطیر و حساسی همچون ریاست جمهوری نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست . به حکم وظیفه از  عموم ملت شریف ایران، با هر گرایش و سلیقه ای دعوت می کنم  با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده  و خالق حماسه ای جدید در نظام سیاسی کشور گردند.
اینجانب رجاء واثق دارم مردم با بصیرت ایران همچنان باحضور گسترده وپرشور درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک بار دیگر احساس مسئولیت خود را در برابر این آزمون الهی به نمایش گذاشته و با ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی در انتخاب فرد اصلح، تحقق­ بخش اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بوده وموجب ناامیدی دشمنان وتحصیل رضایت الهی خواهند شد بمنه و کرمه.
صادق آملی لاریجانی


گزارش خطا
ارسال نظر