پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رهبر آزاده حماس


کد خبر: 5482
پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رهبر آزاده حماس
دکتر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت رهبر آزاده حماس را به امت اسلامی، جبهه مقاومت و به ملت فلسطین و همرزمان وی در جنبش حماس تسلیت گفت.

 

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع ، متن پیام دکتر ذوالقدر به این شرح است :

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 

شهادت رهبر آزاده، قهرمان و شجاع حماس حاج اسماعیل هنیه را به امت اسلامی، آزادیخواهان جهان، جبهه بزرگ مقاومت و علی الخصوص به ملت غیور و سرافراز فلسطین و همرزمان فداکار او در جنبش حماس صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

رژیم سفاک صهیونیستی و باند جنایتکار غاصب فلسطین باید بداند که شهادت هر یک از فرزندان مقاومت، عزم مجاهدان این جبهه گسترده را راسختر و مسیر حقطلبان و مظلومان جهان را در تحقق آرمان آزادی قدس شریف و نابودی رژیم خونخوار و تروریست صهیونیستی هموارتر خواهد ساخت و بدون تردید با شهادت این چهره درخشان عرصه جهاد، راه پرافتخار مقاومت پر صلابتتر از گذشته استمرار خواهد یافت و رژیم خونآشام صهیونیستی با تاوان سنگین این جنایت بزرگ مواجه خواهد شد و مطمئناً شهادت این مجاهد فداکار و نستوه، برگ زرّین دیگری بر کارنامه و تاریخ درخشان جنبش پرافتخار حماس خواهد افزود.

از خداوند متعال برای روح بلند این رهبر شجاع فلسطین و همراه عزیزش شهید وسیم ابوشعبان، رفعت درجات و برای رزمندگان جبهه مقاومت و ملت قهرمان فلسطین سربلندی و پیروزی روزافزون طلب می‌کنم.

 

محمدباقر ذوالقدر

10 مرداد 1403

 


گزارش خطا
ارسال نظر