پست اینستاگرامی دبیر مجمع


کد خبر: 93
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای دکتر محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با ذکر خاطره‌ای از مبارزات خود پیش از انقلاب اسلامی علیه رژیم پهلوی، یاد آن روزها را گرامی داشت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با فرا رسیدن  ایام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با ذکر خاطره‌ای از مبارزات ضد رژیم پهلوی، یاد آن دوران و مبارزان جان برکف را گرامی داشت.

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: 

«عملیات گروه منصورون ... شهر کاملاً ملتهب بود. ارتش در اهواز حکومت نظامی اعلان کرده بود و تانک‌ها وارد خیابان شده بودند. روی تانک‌ها تعداد زیادی چماق به دست نشسته بودند و جاوید شاه می‌گفتند. آن‌ها برای ایجاد رعب و وحشت از روی خودرو‌هایی که در کنار خیابان پارک شده بود، رد می‌شدند؛ جلوی برخی از خودرو‌های سواری را می‌گرفتند و از مردم می‌خواستند که جاوید شاه بگویند و به امام توهین کنند. من و شهید جهان آرا در یکی از خیابان‌ها مقابل حرکت تانک‌ها آرایش گرفتیم و به محض آن که در ابتدای خیابان ظاهر شدند، با کلاشینکف به آن‌ها حمله کردیم. آن‌ها غافلگیر شده بودند و نمی‌دانستند چه کار کنند ... ما تیراندازی می‌کردیم و همزمان شعار الله اکبر، درود بر خمینی و مرگ بر شاه می‌دادیم. پس از تیراندازی سوار خودرو شدیم و از منطقه فاصله گرفتیم. این اقدام روحیه انقلابی مردم را افزایش داد. همان روز اطلاعیه‌ای به نام منصورون در خصوص حمله به تانک‌ها و چماق به دست‌ها صادر کردیم. در عملیات گروه منصورون آقایان علی شمخانی، غلامعلی رشید، محمدباقر قاضیانی و محمد فلاح حضور فعال داشتند.»


گزارش خطا
ارسال نظر