بررسی بندهای الحاقی سیاست های کلی برنامه هفتم در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام


کد خبر: 1642
جلسه بررسی بندهای الحاقی به سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر و با حضور جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناسان کمیته های مربوطه و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در محل ساختمان مرکزی دبیرخانه مجمع برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه صبح چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ کمیسیون مشترک، بندهای مربوط به «کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی»، «کمیسیون زیربنایی و تولیدی» و «کمیسیون حقوقی و قضایی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون مشترک در این جلسه پیشنهادهای اصلاحی مربوط به بندهای ۹ و ۱۰ را بررسی نموده و در خصوص «تقویت و توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان» به جمع‌بندی رسیدند و با پیشنهاد بند الحاقی درباره «بهبود شاخص های عملکردی محیط زیست» موافقت کردند.

همچنین مقرر شد موضوعات «حوزه مجاز برای فعالیت های بنگاه های دولتی و بنگاه های عمومی غیردولتی» و «تقویت مردم سالاری دینی و همبستگی ملی» توسط کمیته‌های تخصصی مربوط بررسی و در قالب بندهایی جداگانه به سیاست‌های پیشنهادی الحاق شود.

یادآور می‌شود جمع بندی پیشنهادهای کمیسیون مشترک جهت بررسی نهایی در شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و مصوبات آن جهت تصویب نهایی به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظر