در پی درگذشت مادر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد؛

پیام تسلیت رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دکتر ذوالقدر


کد خبر: 1761
رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امام جمعه موقت تهران در پیام های جداگانه ای، درگذشت والده دکتر محمدباقر ذوالقدر را به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تسلیت گفتند.



به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، دکتر محمدباقر قالیباف، سرلشکر پاسدار محمد باقری و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب اقای دکتر محمدباقر ذوالقدر
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
درگذشت والده مکرمه، موجب تألم خاطر شد. اینجانب با عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده گرامی آن مرحومه و سایر بستگان معزز، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای شما سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.


سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران



*
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
برادر گرامی سردار محمد باقر ذوالقدر
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
درگذشت‌والده‌مکرمه‌تان حاجیه خانم بدری میرشرف‌الدین موجب تأثر و تاسف گردید.
ضمن عرض تسلیت به‌جناب‌عالی ،خانواده محترم و سایربستگان، برای آن بانوی مومنه، مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی



*
  بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد باقر ذوالقدر
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
انا لله و انا الیه راجعون
سلام علیکم؛
درگذشت والده مکرمه جنابعالی، مرحومه " حاجیه خانم بدری میر شرف الدین" در ایام محرم و موسم شهادت سید و سالار شهیدان حضرات اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای عاشورا ، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سردار ذوالقدرمصیبت وارده را به جنابعالی، بیت معظم و سایر سوگواران و بستگان معزز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن بانوی مومنه و صالحه ؛ رحمت ،مغفرت و رضوان الهی و همجواری با حضرت صدیقه طاهره (س) و برای آن برادر گرانقدر و سایر مصیبت دیدگان ارجمند صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.


  سرلشکرپاسدار محمد باقری
  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح



*
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد باقر ذوالقدر
 دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
 درگذشت والده مکرمه حضرتعالی، مرحومه مغفوره حاجیه خانم میرشرف الدین را تسلیت عرض می نمایم؛ برای آن بانوی پرهیزکار از خداوند سبحان علو درجات و برای جنابعالی و خانواده معزز صبر جمیل مسئلت دارم.


سید محمدحسن ابوترابی


گزارش خطا
ارسال نظر