برگزاری اولین جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص در دوره نهم


کد خبر: 1776
جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم با حضور اعضاء برگزار و دکتر محسن رضایی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.



به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح شنبه 23مهرماه1401 اولین جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم برگزار شد.

در این جلسه اعضا با بررسی پیشنهادهایی پیرامون فعال تر شدن کمیته های این کمیسیون در دوره جدید، پیرامون حد و مرز بخش خصوصی و دولتی در تولید و تجارت و بکارگیری ظرفیت و توان بخش خصوصی در شکوفایی اقتصاد ملی به گفتگو پرداختند و با برشمردن موانع اجرای سیاست های کلی اصل44 بر تقویت بخش خصوصی و تعاونی و پرهیز از رقابت بخش دولتی با بخش خصوصی تاکید کردند.

در ادامه جلسه، هیئت رئیسه این کمیسیون در دوره نهم با رای اعضا انتخاب شد و دکتر محسن رضایی به عنوان رئیس کمیسیون و مهندس محمدرضا باهنر به عنوان نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری انتخاب شدند.

در این جلسه، آقایان دکتر محسن رضایی، دکتر محمد مخبر، دکتر محمد جواد ایروانی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید انصاری، مهندس محمد رضا باهنر، مهندس سید مرتضی نبوی، دکتر داود دانش جعفری، دکتر پرویز داودی و دکتر محمود احمدی نژاد و دکتر علی آقامحمدی شرکت داشتند.


گزارش خطا
ارسال نظر