پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت زائران شاهچراغ در حمله تروریستی داعش


کد خبر: 1788
در پی حملۀ کور تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، دکتر محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام دکتر محمدباقر ذوالقدر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن قُتِلَ مظلوماً فَقَد جَعَلنا لِوَلیّه سُلطاناً

حادثه تأسف برانگیز و غمبار حملۀ کور تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهما السلام، دیگر بار عمق دشمنی جریان تکفیر و استکبار علیه نظام مقدس اسلامی را به نمایش گذاشت و حقّانیت اسلام ناب در مبارزه با خصم زبون را به اثبات ­رساند. این فاجعه نشان داد که تروریسم تکفیری و حامیان سفاک و خون آشام آنان، با انسانیت و دین، بیگانه ­اند بگونه ­ای که حاضرند مرد و زن و کودک بی دفاع را حتی در حریم امن آل الله، با قساوت تمام به خاک و خون بکشانند.

طراحان، مجریان و حامیان و همراهان داخلی و خارجی اغتشاشات اخیر و این حرکت ددمنشانه باید بدانند که امنیت و آرامش جامعه، خط قرمز نظام اسلامی است و ملت غیور و هوشمند و بصیر ایران، مجدّانه از مسئولین و دستگاه­های ذیربط می­خواهند که بدون هیچگونه مماشات، جانیان را به کیفر اعمال ننگین خود برسانند.

اینجانب، سوگمندانه، این ضایعه مولمه را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه به خانواده­ های داغدیده، تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای شهیدان والامقام حرم حضرت احمدبن موسی(ع) علوّ درجات و برای مجروحان و آسیب دیدگان، شفای عاجل و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسئلت می­نمایم.

 

محمدباقر ذوالقدر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


گزارش خطا
ارسال نظر