دعوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲‌بهمن


کد خبر: 1852
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت از آحاد مردم و مسئولان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن اعلام کرد: امیدواریم همچون سالهای گذشته، مردم ما در۲۲بهمن با حضوری گسترده و عظیم، اقتدار این نظام را به دشمنان نشان دهند.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله آملی لاریجانی، با تبریک و تهنیت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان گمان می‌کنند، می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه،  با نظام جمهوری اسلامی مقابله کنند، این خیال باطلی است.

 نظام جمهوری اسلامی که میراث جهاد و ایثار ملتی بزرگ و فهیم به رهبری امام راحل قدس سره است و در طول سالیان متمادی با هدایتهای مقام معظم رهبری حفظه الله، اکنون به قدرتی منطقه ای و جهانی تبدیل شده  بسیار قوی‌تر از آن است که با این فتنه ها و فریبکاری ها تضعیف شود.  قدرت عظیم  مردمی که به انقلابشان عشق می ورزند و در مقاومت بی مثالند ، بسیار فراتر از این توهمات است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله مسئولین و مردم همگام با هم با شرکت عظیم و گسترده خود در راهپیمایی این روز، ندای وحدت و مقاومت  سر دهند و پیام قاطعی برای سلطه گران فتنه گر  متوهم بفرستند که اینجا سرزمین مومنان روشن ضمیر و مجاهد است.


گزارش خطا
ارسال نظر