پیام قدردانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور شورانگیز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن


کد خبر: 1855
دکتر محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حضور شورانگیز، چشمگیر و الهام بخش ملت سربلند ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر ذوالقدر در این پیام آورده است: متواضعانه از این حضور پرصلابت، حماسی، معنادار و آگاهانه سپاسگزاری نموده و امیدوارم خداوند متعال به همه دولتمردان و خادمان این مرز و بوم، توفیق خدمت روزافزون به این ملت انقلابی، بصیر و سرافراز را کرامت فرماید.

 

 متن پیام دکتر محمدباقر ذوالقدر به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم

حضور شورانگیز، چشمگیر و الهام بخش ملت سربلند ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رغم هیاهوی بیگانگان، دیگربار، تعهد و پایبندی این ملت غیور به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن و وفاداری به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی را  در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران و سیاستمداران جهان، به تصویر کشید و با خلق یک شگفتی دیگر، نقشه­ های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

جشن پیروزی انقلاب که در طول 44 سال گذشته همواره باشکوه برگزار شده و استمرار راه امام و شهیدان را به اثبات رسانده است، این بار نیز اتحاد و انسجام ملت و دلدادگی آنان به انقلاب اسلامی عزیزشان را نشان داد و دسیسه های بدخواهان و دشمنان علی الخصوص در حمایت از آشوبگران و اغتشاشگران را خنثی کرد.

 حقیقتاً آحاد این ملت شایسته تقدیراند و اینجانب بعنوان یک خدمتگزار کوچک با شکر این نعمت بزرگ الهی، متواضعانه از این حضور پرصلابت، حماسی، معنادار و آگاهانه سپاسگزاری نموده و امیدوارم خداوند متعال به همه دولتمردان و خادمان این مرز و بوم، توفیق خدمت روزافزون به این ملت انقلابی، بصیر و سرافراز را کرامت فرماید.


محمدباقر ذوالقدر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


گزارش خطا
ارسال نظر