در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع صورت گرفت؛

ادامه بررسی و تصویب پیش نویس سیاست های کلی «توسعه دریامحور»


کد خبر: 1869
بررسی و تصویب پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه یافت.


به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع، عصر چهارشنبه 10اسفند1401 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، که پنجمین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع در خصوص سیاست های توسعه دریامحور بود، بند دیگری از پیش نویس این سیاست ها به تصویب رسید.

پس از بحث و تبادل نظر اعضای کمیسیون در خصوص راهبرد توسعه همکاری با کشورهای همسایه، منطقه و جهان در پروژه های بزرگ مقیاس، « توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ مقیاس تولیدی، خدماتی و زیرساختی با کشورهای همسایه، منطقه و جهان و حضور موثر در دالان(کریدور)های ارتباطی و دستیابی به مرکزیت(هاب) منطقه ای » به تصویب رسید.

در این جلسه آقایان دکتر محمدباقر ذوالقدر، دکتر علی اکبر احمدیان، مهندس باهنر، دکتر سعید جلیلی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید انصاری و مهندس محمد فروزنده از اعضای مجمع و نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای توسعه مکران و همچنین جمعی از روسای کمیته های کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه حاضر بودند و نظرات خود را درباره مباحث مطرح شده، ارائه کردند و مقرر شد در جلسه آینده، آخرین بند این پیش نویس نهایی شود.


گزارش خطا
ارسال نظر