در نشستی صمیمی، آیت‌الله هاشمی شاهرودی روند درمانی خود را تشریح کرد


کد خبر: 252
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازگشت از سفر درمانی و حضور در محل کار، در نشستی صمیمی روند معالجه خود را تشریح کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازگشت از سفر درمانی و حضور در محل کار، در نشستی صمیمی روند معالجه خود را تشریح کرد. 


آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ابتدا ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار به مناسبت وقوع حادثه نفت‌کش ایرانی و درگذشت خدمه و پرسنل آن از خداوند برای هم میهنان در گذشته در این خادثه رحمت و علو درجات و برای خانواده‌های داغدارشان صبر واجر طلب کرد وگفت: انشاءالله مسئولین مربوط با تحقیق درباره این حادثه دردناک، بتوانند پیکرهای این عزیزان را به ایران و نزد خانواده‌هایشان بازگردانند و از تکرار چنین حوادثی پیشگیری نمایند. 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه پس از مدّتی مشکلی در کلیه چپ اینجانب به وجود آمد به اختلاف پزشکان برای درمان مرحله جدید بیماری خود اشاره و تصریح کرد: طی چند مرحله تشکیل کمیسیون پزشکی تیم درمانی به ضرورت ادامه روند درمان در خارج از کشور اصرار نمودند، بر این اساس مدارک بیماری اینجانب برای برخی بیمارستان‌ها و پزشکان خارج ارسال شد که البتّه آنان هم پزشکان ایرانی خودمان بودند و نظر نهایی آنان این بود که برای ادامه درمان عازم خارج از کشور شوم. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سفر خود به آلمان را غیر رسمی عنوان کرد و افزود: در مدّت اقامت اینجانب در آلمان، پزشکان مراحل تشخیصی را به انجام رساندند و پس از مشخص شدن بیماری و راه‌ درمان‌ آن، بنده خواستار تدوین پروتکل درمانی خود توسط پزشکان ایرانی شدم تا ادامه درمان را در ایران و توسط پزشکان داخلی ادامه دهم. 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم ایران در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی به حضور و همبستگی آنان درصحنه دفاع از نظام و جمهوری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان این ملّت و نظام وقتی که از توطئه‌های خود در داخل ایران نا امید می‌شوند و سرشان به سنگ می‌خورد، در خارج عمال خود را تحریک می‌کنند تا جنجال آفرینی کنند. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحرکات سخیف عده معدودی از عناصر سلطنت طلب و معاندین، به همکاری و هماهنگی خوب دولت و پلیس آلمان اشاره کرد و افزود: پس از پایان سیر درمانی مربوط به عفونت مقطعی و برای رفع آثار داروهای آنتی‌بیوتیک که نیازمند طی دوره زمانی چند هفته‌ای بود با نظر پزشکان به کشور مراجعت کردم. 

وی با تأکید بر اینکه بحمدالله روزبه‌روز بر عزت اسلام، نظام، رهبری و مردم ایران در جهان افزوده می‌شود. در پاسخ به سوالی درباره شروط چهارگانه رئیس جمهور آمریکا برای ادامه بقای برجام گفت: آقای ترامپ فرد جنجال طلبی است که شرکای اروپایی وی نیز به آن معترفند و شروط وی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مواضع و تصمیمات ضد و نقیض و عجیب رئیس جمهور آمریکا در مسائلی چون کره شمالی، قدس و مسائل داخلی آمریکا افزود: بیشتر به نظر میرسد که آقای ترامپ به دنبال خودنمایی است، و از آنجایی که سابقه تجارت هم دارد، با ایجاد جنجال و هراس آفرینی قصد فروش سلاح به برخی کشورهای پولدار منطقه را دارد و از این راه ثروت کشورهای عربی و اسلامی را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به یغما می‌برد. 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی برجام را سند رسمی امضاء شده توسط جامعه جهانی و جمهوری اسلامی ایران و غیر قابل مذاکره دانست و تصریح کرد: حق جمهوری اسلامی ایران است که قدرت دفاعی و نظامی خود را حفظ و ارتقاء بخشد و جنجال آفرینی‌های آمریکا نیز به جایی نخواهد رسید.


گزارش خطا
ارسال نظر