هیات عالی نظارت :

طرح "فهرست قوانین و احکام  نامعتبر در حوزه کار، تامین اجتماعی، بیمه و حمل و نقل" مصوب مجلس شورای اسلامی مغایر سیاست های کلی نظام نیست


کد خبر: 5573
طرح
هیات عالی نظارت به عدم مغایرت مصوبات مجلس در خصوص احکام نامعتبر در حوزه های کار، تامین اجتماعی، بیمه و حمل و نقل باسیاست های کلی نظام رای داد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیات عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، با حضور وزیر کار و تامین اجتماعی و اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و به بررسی چهار طرح و دو لایحه پرداخت.

بنابراین گزارش اعضا در این جلسه مصوبات مجلس درباره طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کار، تامین اجتماعی، بیمه و حمل و نقل را بررسی و پس از استماع نظرات موافق و مخالف به تبادل نظر پرداختند که در پایان هیچ یک از چهار طرح مذکور را مغایر با سیاست های کلی نظام تشخیص ندادند.

در ادامه جلسه، لایحه موافقت نامه خدمات هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و همچنین لایحه موافقت نامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی در دستور جلسه قرار گرفت که هیات عالی پس از استماع نظرات موافق و مخالف اعضا انها را مغایر با سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.

گزارش تصویری


گزارش خطا
ارسال نظر